لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان:

شاهین مهر رودان و اتحاد ایسین جشنواره گل به راه انداختند



هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های هرمزگان با انجام  شش بازی به پایان رسید.

         
به گزارش صبح ساحل،  در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان  تیم های شاهین مهر رودان، خلیج فارس پارسیان، لمزان،  آبفا بندرعباس و اتحاد ایسین حریفان خود را شکست دادند.
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان  در گروه شرق کنعان میناب در خانه پنج بر یک بازی را به آبفا بندرعباس واگذار کرد. تک گل کنعان میناب را محمد پورجعفرنژاد و گل های آبفا بندرعباس را سه گل امیرحسین فارسی و دو گل امیرمحمد زحمتکش و عباس تودرجانی به ثمر رساندند. اتحاد ایسین جشنواره گل به راه انداخت و ۸ بر یک یونس رامین حاجی آباد را گلباران کرد. مهدی پیراسته چهار گل، محمدمصطفی آذرحزین، محمدجواد شهیدی، مبین قنبرحسینی و محمد هادی عباسی هر کدام یک گل زدند. تک گل  تیم یونس رامین حاجی آباد را علیرضا اسماعیلی به ثمر رساند.
یاران جوان بندرعباس در خانه ۷ بر ۲ بازی را به شاهین مهررودان رودان واگذار کرد.  محمدصادق دلاوران و حسین ملایی برای یاران جوان و حسین حدادی چهار گل، مهدی شریفی دو گل و امیرعلی روزمزدی یک گل برای شاهین مهر رودان زدند.
در بازی های گروه غرب ،  پاس بندرلنگه با چهار گل مغلوب خلیج فارس پارسیان شد. احسان ابراهیمی، دانیال رسایی، عماد حمیرانی و محمد باقری برای خلیج فارس پارسیان گلزنی کردند. گازال جناح با دو گل مغلوب لمزان شد.
برای تیم لمزان محمد ارسی نژاد و فرید بلونه گلزنی کردند. سدار بندرخمیر و صیادان بستانه دو دو مساوی شدند. فرهاد زیرکوهی و ابوالفضل شفته برای سدار بندرخمیر و برای صیادان بندربستانه طارق فیروزی و علی آذرنگ گلزنی کردند. در پایان دیدارهای هفته هفتم   در گروه شرق تیم آبفا بندرعباس با ۲۱ امتیاز صدرنشین است. شاهین مهررودان با ۱۵ امتیاز  در مکان دوم ایستاده است.
کنعان میناب با ۱۲ امتیاز سوم است. اتحاد ایسین با ۷ امتیاز چهارم، یونس رامین حاجی آباد با ۴ امتیاز پنجم و یاران جوان بندرعباس با ۲ امتیاز ششم است.
در گروه غرب لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم خلیج فارس پارسیان با ۱۶ امتیاز  اول است. لمزان با ۱۵ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. صیادان بستانه با ۱۱ امتیاز  در مکان سوم  قرار گرفته است.  سدار بندر خمیر با ۷ امتیاز چهارم ، پاس بندرلنگه با ۶ امتیاز پنجم و   گازال جناح با ۵ امتیاز در مکان ششم ایستاده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها